У Києві відкрили естакаду на набережній і Гаванський міст


У Києві відкрито автомобільний рух по Набережно-Хрещатицькій естакаді і Гаванському мосту в обох напрямках.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

За словами заступника голови Київміськдержадміністрації Олександра Попова, введення естакади в експлуатацію забезпечить істотне зменшення заторів по Набережно-Хрещатицькій вулиці, а також забезпечить можливість відкриття повноцінного двостороннього руху по Набережно-Рибальській дорозі і мосту через вхід в Гавань.

Він повідомив, що рух автомобілів по Гаванському мосту в обидва напрямки скоротить транспортне сполучення житлових масивів Оболонь і Вигурівщина-Троєщина з центральною частиною міста на 4 км.

За словами Попова, завершення 2-ї черги Подільського мостового переходу планується до "Євро-2012".

Вартість цих робіт складає 2,3 млрд грн, загальна вартість робіт і повноцінне завершення обійдеться в 9 млрд грн після запуску 3-ої черги.
 

Довжина естакади 318 м, пропускна здатність 1,7 тис автомобілів на годину.

Коментарі - 7
citizennextdoor _ 24.10.2010 19:51
At1, не смішіть мої яйця :))))))
denitg, з орфографічної точки зору - так. Але протринькали зпизжені на будівництві гроші мобуть в тому місті що ви згадали.
denitg _ 24.10.2010 19:46
Чому всі називають цей міст ГавансЬким? Чи він має якесь відношення до міста Гавана?
Якщо ні, а назва походить від слова гаванЬ, то його назва має бути ГаванЬский.
А так є лише Гаванські сигари ))
yusher _ 24.10.2010 18:08
Kapitan_Kapitan _ 24.10.2010 14:26
Дурак ты, At1, сдох твой черновецкий давно - полный политический труп.
At1 _ 24.10.2010 13:24
Брешете шановний. Гаванській міст почав будуватися у 2003 році і бум побудований Черновецьким.
Те ж саме стосується і естакди, і реконструкції Московської і швідкістного трамваю. Всі ці обьекти почав будувати саме Черновецький и його команда виконала роботи на половину і більше. І все це в умовах недофінансування з боку держави за що особлива подяка Тимошенко.
А зараз регіонали добудовують все це безсоромно правласнюючи весь обьем робіт. Все це моглаб зробити і команда Черновецьго при умові фінансуванні
Авторизація
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте